Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ! ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΑΕΤΟΥΣ (λόγω χιονόπτωσης)


ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ, "Ο ΜΙΚΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΣ"

"Ότι μπόρεσα ν' αποχτήσω μια ζωή από πράξεις ορατές για όλους,
επομένως να κερδίσω την ίδια μου διαφάνεια, το χρωστώ σ' ένα είδος
ειδικού θάρρους που μου 'δωκεν η Ποίηση: να γίνομαι άνεμος για
το χαρταετό και χαρταετός για τον άνεμο,
ακόμη και όταν ουρανός
δεν υπάρχει.

Δεν παίζω με τα λόγια. Μιλώ για την κίνηση που ανακαλύπτει κανείς
να σημειώνεται μέσα στη «στιγμή» όταν καταφέρει να την ανοίξει
και να της δώσει διάρκεια. Οπόταν, πραγματικά, και η Θλίψις γίνεται Χάρις και η Χάρις Άγγελος· η Ευτυχία Μοναχή και η Μοναχή
Ευτυχία
με λευκές, μακριές πτυχές πάνω από το κενό
ένα κενό γεμάτο σταγόνες πουλιών, αύρες βασιλικού και συριγμούς
υπόκωφου Παραδείσου".


ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ: http://www.youtube.com/watch?v=pSujHbm-rG8

                          


ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ, «ΜΑΡΙΑ ΝΕΦΕΛΗ»
                          Ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ
Κι όμως ήμουν πλασμένη για χαρταετός.
Τα ύψη μου άρεσαν ακόμη
και όταν έμενα στο προσκέφαλο μου μπρούμυτα
τιμωρημένη ώρες και ώρες.
Ένιωθα το δωμάτιο μου ανέβαινε
-δεν ονειρευόμουν- ανέβαινε
φοβόμουνα και μου άρεσε.
Ήταν εκείνο που έβλεπα πως να το πω
κάτι σαν την "ανάμνηση τον μέλλοντος"…

ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ: http://www.youtube.com/watch?v=nZ83kOdIt0w

                         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.