Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ! ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!


ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!
Μια συναρπαστική εκτέλεση των γνωστών χριστουγεννιάτικων καλάντων στην ιστορική αίθουσα συναυλιών του Albert Hall στο Λονδίνο...


...ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ
 ΚΑΙ ΚΡΥΦΑ ΝΟΗΜΑΤΑ...

The Twelve Days of Christmas

On the first day of Christmas
my true love sent to me:
A Partridge in a Pear Tree

On the second day of Christmas
my true love sent to me:
2 Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

On the third day of Christmas
my true love sent to me:
3 French Hens
2 Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

On the fourth day of Christmas
my true love sent to me:
4 Calling Birds
3 French Hens
2 Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

On the fifth day of Christmas
my true love sent to me:
5 Golden Rings
4 Calling Birds
3 French Hens
2 Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree


On the sixth day of Christmas
my true love sent to me:
6 Geese a Laying
5 Golden Rings
4 Calling Birds
3 French Hens
2 Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

On the seventh day of Christmas
my true love sent to me:
7 Swans a Swimming
6 Geese a Laying
5 Golden Rings
4 Calling Birds
3 French Hens
2 Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

On the eighth day of Christmas
my true love sent to me:
8 Maids a Milking
7 Swans a Swimming
6 Geese a Laying
5 Golden Rings
4 Calling Birds
3 French Hens
2 Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

On the ninth day of Christmas
my true love sent to me:
9 Ladies Dancing
8 Maids a Milking
7 Swans a Swimming
6 Geese a Laying
5 Golden Rings
4 Calling Birds
3 French Hens
2 Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

On the tenth day of Christmas
my true love sent to me:
10 Lords a Leaping
9 Ladies Dancing
8 Maids a Milking
7 Swans a Swimming
6 Geese a Laying
5 Golden Rings
4 Calling Birds
3 French Hens
2 Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

On the eleventh day of Christmas
my true love sent to me:
11 Pipers Piping
10 Lords a Leaping
9 Ladies Dancing
8 Maids a Milking
7 Swans a Swimming
6 Geese a Laying
5 Golden Rings
4 Calling Birds
3 French Hens
2 Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

On the twelfth day of Christmas
my true love sent to me:
12 Drummers Drumming
11 Pipers Piping
10 Lords a Leaping
9 Ladies Dancing
8 Maids a Milking
7 Swans a Swimming
6 Geese a Laying
5 Golden Rings
4 Calling Birds
3 French Hens
2 Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
Δώδεκα μέρες των Χριστουγέννων
Την πρώτη μέρα των Χριστουγέννων
Η αληθινή μου αγάπη μου έστειλε:
Μια πέρδικα πάνω σε μια αχλαδιά

Τη δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων
Η αληθινή μου αγάπη μου έστειλε:
Δύο τρυγόνια
Και μια πέρδικα πάνω σε μια αχλαδιά

Την τρίτη μέρα των Χριστουγέννων
Η αληθινή μου αγάπη μου έστειλε:
Τρεις γαλλικές κότες
Δύο τρυγόνια
Και μια πέρδικα πάνω σε μια αχλαδιά

Την τέταρτη μέρα των Χριστουγέννων
Η αληθινή μου αγάπη μου έστειλε:
Τέσσερα κοτσύφια
Τρεις γαλλικές κότες
Δύο τρυγόνια
Και μια πέρδικα πάνω σε μια αχλαδιά

Την πέμπτη μέρα των Χριστουγέννων
Η αληθινή μου αγάπη μου έστειλε:
Πέντε χρυσά δαχτυλίδια
Τέσσερα κοτσύφια
Τρεις γαλλικές κότες
Δύο τρυγόνια
Και μια πέρδικα πάνω σε μια αχλαδιά

Την έκτη μέρα των Χριστουγέννων
Η αληθινή μου αγάπη μου έστειλε:
Έξι χήνες να κλωσούν
Πέντε χρυσά δαχτυλίδια
Τέσσερα κοτσύφια
Τρεις γαλλικές κότες
Δύο τρυγόνια
Και μια πέρδικα πάνω σε μια αχλαδιά

Την έβδομη μέρα των Χριστουγέννων
Η αληθινή μου αγάπη μου έστειλε:
Εφτά κύκνους να κολυμπούν
Έξι χήνες να κλωσούν
Πέντε χρυσά δαχτυλίδια
Τέσσερα κοτσύφια
Τρεις γαλλικές κότες
Δύο τρυγόνια
Και μια πέρδικα πάνω σε μια αχλαδιά

Την όγδοη μέρα των Χριστουγέννων
Η αληθινή μου αγάπη μου έστειλε:
Οκτώ κοπέλες να αρμέγουν
Εφτά κύκνους να κολυμπούν
Έξι χήνες να κλωσούν
Πέντε χρυσά δαχτυλίδια
Τέσσερα κοτσύφια
Τρεις γαλλικές κότες
Δύο τρυγόνια
Και μια πέρδικα πάνω σε μια αχλαδιά

Την ένατη μέρα των Χριστουγέννων
Η αληθινή μου αγάπη μου έστειλε:
Εννιά κυρίες να χορεύουν
Οκτώ κοπέλες να αρμέγουν
Εφτά κύκνους να κολυμπούν
Έξι χήνες να κλωσούν
Πέντε χρυσά δαχτυλίδια
Τέσσερα κοτσύφια
Τρεις γαλλικές κότες
Δύο τρυγόνια
Και μια πέρδικα πάνω σε μια αχλαδιά

Την δέκατη μέρα των Χριστουγέννων
Η αληθινή μου αγάπη μου έστειλε:
Δέκα άρχοντες να πηδούν
Εννιά κυρίες να χορεύουν
Οκτώ κοπέλες να αρμέγουν
Εφτά κύκνους να κολυμπούν
Έξι χήνες να κλωσούν
Πέντε χρυσά δαχτυλίδια
Τέσσερα κοτσύφια
Τρεις γαλλικές κότες
Δύο τρυγόνια
Και μια πέρδικα πάνω σε μια αχλαδιά

Την ενδέκατη μέρα των Χριστουγέννων
Η αληθινή μου αγάπη μου έστειλε:
Έντεκα αυλητές να παίζουν αυλό
Δέκα άρχοντες να πηδούν
Εννιά κυρίες να χορεύουν
Οκτώ κοπέλες να αρμέγουν
Εφτά κύκνους να κολυμπούν
Έξι χήνες να κλωσούν
Πέντε χρυσά δαχτυλίδια
Τέσσερα κοτσύφια
Τρεις γαλλικές κότες
Δύο τρυγόνια
Και μια πέρδικα πάνω σε μια αχλαδιά

Την δωδέκατη μέρα των Χριστουγέννων
Η αληθινή μου αγάπη μου έστειλε:
Δώδεκα τυμπανιστές να παίζουν τύμπανο
Έντεκα αυλητές να παίζουν αυλό
Δέκα άρχοντες να πηδούν
Εννιά κυρίες να χορεύουν
Οκτώ κοπέλες να αρμέγουν
Εφτά κύκνους να κολυμπούν
Έξι χήνες να κλωσούν
Πέντε χρυσά δαχτυλίδια
Τέσσερα κοτσύφια
Τρεις γαλλικές κότες
Δύο τρυγόνια
Και μια πέρδικα πάνω σε μια αχλαδιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.